Webshop

Hvis du vil sælge via internettet er det vigtigt, at din webshop udformes og søsættes korrekt. Alt det tekniske skal spille og shoppen skal være toptunet til søgemaskiner som Google. På den måde får du nemlig flest muligt besøgende ind på side, som skal konverteres til kunder. Der stilles i dag stadigt større krav til din synlighed på nettet som erhvervsdrivende. Vi skaber professionelle webshops som er køreklar til Google og som både designanalytisk og brugervenlighedsmæssigt er målrettet din specifikke branche.

Lille


7.995/DKK

Lækkert responsivt design
5 undersider
Guides til vedligeholdelse
SEO parat webshop
Kontaktformular
Cookie & Privatlivs håndtering

Shoppingmodul

Betalingsmodul
Ingen binding

Bestil

Mellem


15.995/DKK

Lækkert responsivt design
20 undersider
Guides til vedligeholdelse
SEO parat webshop
Kontaktformular
Cookie & Privatlivs håndtering

Shoppingmodul

Betalingsmodul
Ingen binding

Bestil

Månedlig betaling


fra 895/DKK

Er du ny iværksætter? Og er startup-udgifterne overvældende? Fortvivl ikke, du kan stadig skubbe din forretning i gang med en ny professionel webshop, mens du afbetaler 12, 18 eller 24 måneder.

Bestil

Mobilvenligt design

Størstedelen af de besøgende kommer fra mobil

Da størstedelen af de søgninger der bliver foretaget er fra mobilen,
er det vigtigt at dit design er responsivt og konverterer godt
på alle platforme.

Ny webshop
SEO rapport

Lynhurtig webshop

Hastigheden er altafgørende

Hvis din side er mere end 3 sekunder om at blive hentet,
er over 50% af dine besøgende allerede væk fra siden igen.
Alle vores webshops loader på under 2 sekund.

Gratis søgeordsanalyse

Ram de rigtige keywords

Når du køber en webshop hos os,
udfører vi en grundig søgeordsanalyse,
så vi sikrer at du rammer de rigtige søgeord.

Søgeordsanalyse

Få et gratis designforslag

Vi er sikre på at du vil elske vores designforslag. Derfor tilbyder vi lige nu, et gratis og uforpligtende udkast til din nye hjemmeside.

Spørgsmål og svar

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Ja det kan du tro.

Når man skifter CMS, eller ændrer i URL-strukturen, er det vigtigt, at man har tungen lige i munden. Mange virksomheder mister store andele af deres organiske trafik netop ved et sådanne skifte. Dette bl.a. fordi de gamle URL’er ofte ikke bliver sendt med videre og værdien derfor går tabt. Det kan også være fordi, diverse meta-tags ikke kommer med over i det nye CMS. Hos Kreer kender vi faldgruberne og har stor erfaring med proceduren. Du kan derfor trygt over dit CMS-skifte til os.

Konvertingsoptimering handler om at skabe mere salg på din hjemmeside eller webshop. I praksis betyder det, at din hjemmeside skal have korrekt udførte CTAs, let tilgængelige kontakt- eller købsformularer og skarpe informationsformuleringer, som konverterer dine besøgende til kunder hurtigst muligt. Konverteringsoptimering hænger uløseligt sammen med optimering af din hjemmesides brugervenlighed (UX) og du bør løbende sørge for, at få tjekket at din hjemmeside lever op til de nyeste standarder indenfor disse emner.

Ja du kan miste mange penge hvis din hjemmeside loader langsomt.

Nyere undersøgelser har vist, at over 53 procent af besøgende giver op hvis en hjemmeside performer langsommere end 3 sekunder. Din hjemmesides hastighed er derfor altafgørende for brugeroplevelsen og dermed dens konverteringsevner. Hastighedsoptimering er den allerførste faktor vi kigger på ved enhver ny kundes hjemmeside. Du kan allerede nu tjekke din hjemmesides hastighed med to effektive værktøjer. Gå til tools.pingdom.comgtmetrix.com eller kontakt os for personlig hjælp.

Det er utroligt vigtigt at dit design er responsivt i dag. Et responsivt design betyder, at dine kunder kan tilgå din hjemmeside eller webshops tjenester via andre enheder end clot computeren – fx mobil og tablet.

Undersøgelser viser, at over 75 procent af alle søgninger forgår via mobil. Så har du ikke allerede et velfungerende responsivt design betyder, det at du går glip af alle de salg, som foregår via fx mobil. Faktisk kan du anskue mobilmarkedet, som om du får et helt nyt segment og marked hvorpå du kan tjene flere penge. Test allerede i dag din hjemmesides mobilvenlighed via Google mobile test eller giv os et kald så hjælper vi dig videre.

 

Brugevenlighed og brugeroplevelse (UX) er hot topics indenfor website branchen i dag. Grundlæggende går disse discipliner ud på, at gennemtænke hvad dine besøgende på hjemmesiden har brug for og hvordan de klikker, navigerer og tænker. Brugervenlighed og UX er vigtigt for, at din hjemmeside eller webshop konverterer – altså at dine besøgende køber dit produkt eller din service. Få udarbejdet en professionel analyse hos os og lad os hjælpe dig til bedre omsætning. Generelt er denne process meget individuel fra kunde til kunde, men vi kigger typisk på er din hjemmesides flow, design, CTAs, samt at dine købs- og kontaktformularer fungerer på den bedst mulige måde.

Schema markup er en praksis som hjælper søgemaskinerne til bedre, at kunne afkode din hjemmeside og forstå hvad den handler om. Mangel på Schema markup eller forkert opsætning kan betyde, at din hjemmeside ikke opnår sit fulde potentiale og at du mister salg. Yderligere kan Schema bruges til, at få vist rich snippets i SERP, som øger din hjemmeside eller webshops clickrate.

Ja det kan du tro.

Vi udfører professionelle optimeringer og redesigns af eksisterende hjemmesider, webshops og blogs. Ved processer som disse har vi altid fokus på SEO-venlighed, UX og konvertering. På den måde, kan din nye hjemmeside generere organisk trafik og omsætning hurtigt efter endt optimering eller redesign.

Vi gennemgår din side fra A-Å og kommer med vores forslag til optimeringer. Ud fra disse forslag laver vi et gratis og uforpligtende tilbud som du kan vælge, at sige ja eller nej til. Vi tager altid udgangspunkt i din og din virksomheds situation, samt målsætninger for fremtiden.