SEO optimering

Søgemaskineoptimering eller SEO er den praksis indenfor web-verdenen, som har til formål, at få en hjemmeside, webshop eller blog til, at rangere bedst muligt i søgemaskiner som Google. SEO-arbejde består grundlæggende af to dele; onpage-SEO og offpage-SEO, som er tæt forbundne synergisk med hinanden.

Få en gratis SEO analyse

Er du i tvivl om din hjemmeside er SEO optimeret, eller om du vil kunne få en solid indtjening igennem linkbuilding? Så er en SEO analyse det rigtige sted at starte. Udfyld formularen og få vores anbefalinger til netop din hjemmeside. Gratis og uforpligtende!

Linkbuilding der virker

Vi er altid ajour med Googles ranking algoritme- og vi ved hvad der virker!

Hos os får du en naturlig linkprofil, som tager sig godt ud i søgemaskinerne.
Vi gennemtester altid vores links, så vi kan tilbyde dig bedre resultater.

Linkbuilding priser
SEO rapport

100% gennemsigtighed

Gratis månedlig SEO-rapport

  • Rank tracking
  • Liste over skabte links
  • Google Analytics stats
  • Synlighedskurve

Gratis søgeordsanalyse

Ram de rigtige keywords

Når du tegner et linkbuilding-abonnement hos os,
udfører vi en grundig søgeordsanalyse, så vi sikrer
at din linkbuilding-kampagne kan betale sig.

Søgeordsanalyse

Spørgsmål og svar

Søgemaskineoptimering, eller SEO, er den praksis indenfor web-verdenen, som har til formål, at få en hjemmeside, webshop eller blog til, at rangere bedst muligt i søgemaskiner som Google. SEO-arbejde består grundlæggende af to dele; onpage-SEO og offpage-SEO, som er tæt forbundne synergisk med hinanden.

Onpage SEO refererer til SEO-arbejde, som foregår direkte på dit websted, mens offpage SEO refererer til SEO-arbejde, som retter sig udad mod omverdenen, heriblandt linkbuilding.

Arbejdet med SEO er altid en ongoing proces der handler om, at ‘kravle op ad stigen’ i søgemaskinerne, samt at vedligeholde de opnåede placeringer. SEO-arbejde kræver vedholdenhed og tålmodighed, da de gode resultater, som oftest først viser sig på længere sigt og kan således ikke måles med det samme.

Hvad koster SEO? Det kan være tæt på umuligt, at sætte en pris på hvor meget det vil koste, at få din hjemmesides SEO optimeret nok til, at den ligger i toppen af Google på dit ønskede søgeord. Der er en række parametre der bør overvejes inden et tilbud kan gives:

  • Hvordan er konkurrencen i din niche?
  • Hvordan er indholdet på siden, og kan du selv stå for at udføre de forslag til forbedringer vi kommer med?
  • Hvordan er din linkprofil på nuværende tidspunkt?
  • Hvordan er dine placeringer?
  • Hvor hurtigt skal det gå?

Du bør kunne se de første placeringer forbedre sig inden for 3 måneder efter påbegyndt SEO. Herefter tager vi ofte stilling til om der skal skrues op eller ned for dit budget. Vi tager gerne en uforpligtende snak med dig om dine muligheder.

En søgeordsanalyse består i at finde de specifikke søgeord, som dine potentielle besøgende og kunder bruger. Disse keywords har til formål, at afgrænse præcis hvilke søgeord der skal arbejdes med, så der kan skabes mere organisk trafik, bedre placeringer i Google og opnås flere salg på din hjemmeside eller webshop. Søgeordene vurderes og vælges ud fra konkurrence kontra søgevolume.

Teknisk SEO har til formål, at gøre en hjemmeside eller webshop mere læsbar for Google og andre søgemaskiner. Denne praksis dækker over alt fra opsætning af korrekte redirects til at undgå dublicate content. Hos Kreer er vi eksperter i teknisk SEO og kan hurtigt og effektivt hjælpe dig i mål, så du kan begynde at se nye gode resultater på din virksomheds bundlinje.

Indholdet på din hjemmeside er muligvis din sides vigtigste komponent. Det er vigtigt, at der er den rette mængde tekst og at disse har en høj relevans og fyldestgørenhed. Uden et SEO-venligt indhold vil din hjemmeside have svært ved at opnå og fastholde gode placeringer i SERP. Både dine besøgende og selve søgemaskinerne har brug for, at vide hvad din side handler om og det hjælper vi dig gerne med.

Linkbuilding er den praksis, som sætter din hjemmeside eller webshop på verdenskortet. Med et linkbuilding abonnement hos Kreer opnår du, at eksterne links peger ind til din hjemmeside og det er en af SEO verdenens absolut vigtigste faktorer. I Googles øjne bliver links anset som anbefalinger. De sider med flest anbefalinger fra andre sider, er mere troværdige og autoritære i søgemaskinernes øjne end sider med ingen eller færre links. Dermed har de hjemmesider med mange indgående links større chancer for at ligge i toppen af søgeresultaterne i Google.

Engagement er en paraplybetegnelse som dækker over bl.a. pogo sticking, sidevisninger pr. besøgende, brand-søgninger mm. Dine brugeres engagement er en vigtig del af din SEO, da engagement i større grad får indflydelse på resultaterne i søgemaskinerne. Google bruger ikke dine tal fra Analytics til disse målinger, men istedet data fra Googles egen søgemaskine, toolbar og browser.

Der er over 200 faktorer, som spiller ind i arbejdet med SEO. Det er derfor vigtigt at man ligger sin energi de rigtige steder, så resultaterne bliver større. SearchEngineLand har lavet et periodisk system, som viser de forskellige faktorer, og rangerer dem efter hvor stor indflydelse de generelt har for din SEO.