Thore Asbjørn Nissen – En af Danmarks førende SEO-eksperter
Siden 2018 har Thore Asbjørn Nissen etableret sig som en af de mest resultatorienterede SEO-specialister i Danmark. Med dyb teknisk ekspertise og en dokumenteret track record har han hjulpet…
Bedste SEO bureau | Øg din synlighed på Google
Søger du efter det bedste SEO bureau? Her får du indsigt i, hvordan du vælger det rette bureau, der kan øge din synlighed på Google. Hvad gør et SEO bureau til det bedste? Et SEO bureau kan kun…
Sådan laver du din egen gratis hjemmeside
Det er i dag både nemt og hurtigt at komme i gang med en gratis hjemmeside. Uanset om du ønsker at præsentere en idé, vise dit CV, oprette en projektblog eller teste en forretningsidé, findes der…
Lokal SEO – Sådan optimerer du din virksomhed for det lokale marked
I en verden, hvor de fleste søgninger starter lokalt, er det afgørende for små og mellemstore virksomheder at have en stærk lokal online tilstedeværelse. Lokal SEO handler om at optimere din…
De seneste SEO-trends i 2025 – Sådan forbereder du din virksomhed
SEO-landskabet er i konstant forandring, og 2025 byder på nye udfordringer og muligheder, som virksomheder skal være forberedte på. Digital markedsføring, mobiloptimering, stemmesøgning og kunstig…
SEO guide – Gør det selv
22. februar 2021Linkbuilding,Content,SEO
Vil du selv igang med at kigge på søgemaskineoptimering (search engine optimization), så kommer vi her med en række punkter, som du bør have styr på før du kan gøre dig forventninger om at blive…
Google My Business
Har du ikke allerede en Google My Business - så er det med at komme i gang! Her på siden vil vi fortælle dig hvordan du opretter en Google My Business profil, samt hvad du skal være opmærksom på og…
Derfor er WordPress det bedste valg, når du skal lave en blog
WordPress er det mest anvendte CMS i hele verden. CMS står for ”content management system”, og refererer til de programmer, man bygger hjemmesider i. Der er efterhånden en del CMS’er på markedet, og…
Har du styr på dine meta og open graph tags?
Google har i august opdateret størrelsen på titlen, der bliver vist i søgeresultaterne, fra 18px til 20px. Mange sider oplever derfor nu, at der vises 3 punktummer efter deres title eller meta…
Google's 200 Ranking Faktorer
20. august 2019SEO,Linkbuilding
Som du måske ved, er der mere end 200 faktorer som spiller ind, når Google rangerer hjemmesider, og beslutter hvilke der skal ligge i toppen på en given søgning. Det er ikke alle faktorer, der vægter…





